Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Відкритий доступ
Договірний доступ
Всесвіт плюс
Smart line
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Дата–Центр
Укрпост
Wi-Fi для всіх
Інтернет диск
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

ІнформаціяВерсія для друку

Сторінка 1>

1.

Реєстрація нового користувача

2.

Вхід до системи (для зареєстрованих користувачів)

3.

Вибір тарифного плану

4.

Перегляд статистики з’єднань



1

Реєстрація нового користувача

Новий користувач — користувач, що раніше не користувався послугою відкритого доступу або жодного разу не проходив повної реєстрації і не має власного логіну та паролю в системі самообслуговування.

Зареєструватися в системі ви можете тільки здійснивши доступ до інтернету зі стаціонарної телефонної лінії, що належить ПАТ «Укртелеком”, та дозвонившись на номер телефону послуги “Відкритий доступ”.

Для реєстрації слід перейти за посиланням “Разова реєстрація“ та виконати разову реєстрацію за поточним номером телефонної лінії. Спроба увійти до системи з будь-якими довільними значеннями логіну та паролю буде марною.

Час, що надається для виконання процедури реєстрації, становить 20 хвилин. У разі нестачі часу допускаються повторний вхід до системи та спроба виконати процедуру реєстрації спочатку.

Першим та необхідним етапом реєстрації являється укладання договору-оферти з ПАТ «Укртелеком» на отримання послуг інтернет-доступу. Для укладання договору з ПАТ «Укртелеком» необхідно ознайомитись із змістом угоди та погодитися з умовами, вибравши кнопку “Згоден з умовами”. У разі незгоди слід натиснути кнопку “Не згоден з умовами” та таким чином перервати процес реєстрації.

Продовжити реєстрацію необхідно шляхом внесення даних в поля:

  • “Ваше ім’я:” – ім’я, за яким до вас звертатиметься система;
  • ”Ваш логін:” – коротке ім’я для входу до системи;
  • “Ваш пароль:” – ваш пароль для входу до системи;
  • “Пароль ще раз:” – слід повторно ввести той же самий пароль;
  • “E-mail:” – адреса електронної пошти, на яку буде відправлено пароль, якщо ви не зможете його пригадати;
  • “Контрольне запитання:“ – коротке запитання, відповідь на яке повинні знати тільки ви;
  • “Контрольна відповідь:” – відповідь на контрольне запитання. Бажано заповнювати його якнайкоротше, щоб не виникало помилок при наборі відповіді.

    Важливо!!!
    Останні три поля необхідні у разі, якщо забуто пароль. Система може відновити пароль, якщо ви на сторінці реєстрації натисните кнопку "Забули пароль" (при цьому треба ввести коректний логін). Після натискання кнопки система запропонує відповісти на контрольне запитання. У разі правильної відповіді буде надана можливість для призначення нового паролю. У разі неправильної відповіді система запропонує надіслати старий пароль на адресу електронної пошти, якщо вона вказана при реєстрації. У разі відсутності або неправильно вказаної поштової адреси слід звертатися до служби підтримки ПАТ «Укртелеком».

Після заповнення полів необхідно натиснути кнопку “Зареєструвати” для підтвердження реєстрації та правильності вказаних даних.

Якщо процес реєстрації пройшов без помилок, з’явиться повідомлення про успішну реєстрацію в системі, а також наступна інформація:

  • “Користувач” – поточний логін користувача, що зареєструвався.
  • “Рахунок” – унікальний номер користувача в системі.
  • “Тел. лінія” – номер телефоної лінії, з якої виконано з’єднання.

Якщо вхід до інтернету через послугу “Відкритий доступ” відбувається вперше, слід скористатися посиланням “Обрати тарифний план”.


до переліку

2

Вхід до системи (для зареєстрованих користувачів)

Вказати у полі “Логін” - логін, а у полі “Пароль” — пароль і натиснути кнопку “Увійти”. При цьому після успішного входу до системи у лівому нижньому блоці сторінки виводиться наступна інформація:

  • “Користувач” - поточний логін користувача, що зареєструвався.
  • “Рахунок” - унікальний номер користувача в системі.

до переліку

3

Вибір тарифного плану

Після реєстрації, скориставшись посиланням “Обрати тарифний план”, ви опиняєтесь на сторінці, яка має назву “Управління тарифами”.

На цій сторінці ви маєте змогу переглянути обрані тарифні плани, історію замовлених та використаних тарифних планів, змінити існуючий тарифний план чи замовити новий.

Тарифний план замовляється і діє у контексті певної телефонної лінії, що вказана у заголовку сторінки “Управління тарифами”. Вибір певної телефонної лінії та пов’язаних з нею тарифних планів виконується натисканням кнопки “Вибрати” (в разі, якщо на особовому рахунку є кілька телефонних ліній).

Інформація про минулі тарифні плани, поточний (діючий) та майбутній тарифні плани розміщена у таблиці, у якій зазначаються назва тарифного плану та його статус у стовпчику “Тарифний план”, термін дії у стовпчику “Термін дії, з дати по дату, включно”, посилання на можливу операцію за поточним тарифним планом у стовпчику “Операція”. Лінк у полі “Операція” посилається на таблицю, що призначена для вибору нового або зупинки поточного тарифного плану.

Таблиця управління тарифними планами доступна тільки у випадку підключення до Інтернет безпосередньо з обраної телефонної лінії. В таблиці знаходиться перелік можливих тарифних планів з відповідним терміном дії та стислим описом (більш детально можна ознайомитись з описом тарифних планів по відповідним лінкам).

Вибір тарифного плану виконується наступним чином:

  • Ви маєте змогу вибрати один з трьох тарифних планів: DialUp – цілодобовий, DialUp-нічний, DialUp-посекундний. DialUp – цілодобовий, DialUp-нічний – тарифні плани з фіксованою абонентською платою. Мінімальний термін дії кожного плану – 30 діб. DialUp-посекундний – тарифний план з нарахуванням за кожну секунду без абонентської плати. Мінімальний термін дії плану – 1 доба.
  • Підтвердження вибору відповідного тарифного плану виконується через натискання кнопки “Обрати”.
  • Додатково до вибраного поточного тарифного плану ви можете обрати план, який вступить в дію в майбутньому (вибір майбутнього тарифного плану виконується аналогічно до вибору поточного тарифного плану).
  • Обрані вами тарифні плани відображаються в таблиці у верхній частині сторінки.
  • Для активації тарифного плану треба вийти з системи самообслуговування, розірвати з’єднання та зв’язатися повторно.

    Увага!
    По умовчанню при виборі тарифного плану з фіксованою абонентською формою оплати (DialUp – цілодобовий, DialUp-нічний) термін його дії встановлюється мінімальним. При виборі тарифного плану DialUp-посекундний термін його дії встановлюється максимальним (10 років).
    Для кожного тарифного плана по умовчанню є мінімальний строк дії, що відображається у стовпчику “Термін дії тарифного плану”.
    Уважно вказуйте потрібний Вам термін дії тарифного плану.

У випадку порушення мінімального терміну дії тарифного видається відповідне повідомлення.

Якщо дата початку тарифного плану поточна, то активація нового тарифного плану виконується відразу, в іншому випадку (наприклад, вибір тарифного плану на майбутнє), формується новий тарифний план (при цьому, якщо у користувача вже був обраний майбутній тарифний план, то раніше обраний майбутній тарифний план видаляється).

Майбутній тарифний план буде автоматично активовано при настанні дати його початку. Майбутній тарифний план можна в будь-який момент ”Видалити” (див. відповідну операцію в таблиці обраних тарифних планів).

Зупинити дію поточного плану можна через натискання кнопки “Зупинити” з попереднім зазначенням дати зупинки.

Після виконання функції ”Зупинити” для поточного тарифного плану по обраному номеру телефоної лінії встановлюється дата закриття, при цьому закриття виконується о 24.00 вказаної дати, і тільки в тому випадку, якщо закінчився мінімальний термін дії обраного поточного тарифного плану.

Важливо!
Якщо для обраної телефонної лінії вже діє тарифний план, то перейти на інший можна тільки з наступної дати (якщо додержаний мінімальний термін дії попереднього тарифного плану).


до переліку

4

Перегляд статистики з’єднань

Для перегляду статистики виберіть пункт меню “Відкритий доступ: статистика”.

На цій сторінці Ви маєте змогу переглянути історію своїх Інтернет-з’єднань.

  • вибрати номер телефонної лінії у полі “Телефонна лінія”;
  • вказати період, що вас цікавить, у полях “Період з” ... “по” ...;
  • вказати бажану кількість рядків, що мають бути відображені на одній сторінці, зазначив в полі “Відображати по” ... “записів на сторінці”;
  • натиснути на кнопку “Відобразити сторінку”.

Сформована таблиця складається з переліку стовпчиків “Дата”, “Початок”, “Тривалість”, “Тарифний план”, “Передано, байтів”, “Отримано, байтів”.

У разі потреби, сортування рядків у таблиці виконується через натискання на заголовки стовпчиків.


до переліку


Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18