Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Новини
Відкритий доступ
Договірний доступ
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Всесвіт плюс
Інтернет телефон
Дата–Центр
Укрпост
Wi-Fi для всіх
Інтернет диск
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

Інтернет від УкртелекомНалаштуванняВерсія для друку

Увага! У разі придбання стартового пакету Інтернет Старт дійте згідно з інструкцією, що міститься в пакеті.

У разі оформлення замовлення на підключення з виїздом фахівців ПАТ «Укртелеком» чекайте дзвінка оператора Контакт-центру Укртелекому та приїзду фахівців.

З моменту оформлення замовлення (або придбання стартового пакету Інтернет Старт) ПАТ «Укртелеком» розпочинає процедуру підключення Вашої телефонної лінії до послуги Інтернет від Укртелеком Фахівці товариства зателефонують Вам на вказаний Вами контактний номер протягом 2 днів з моменту оформлення замовлення. У випадку, якщо протягом 2 днів Вам не зателефонували, будь ласка, зателефонуйте самостійно до Контакт-центру за єдиним цілодобовим номером  0-800-506-800 (дзвінки з мережі ПАТ «Укртелеком» безкоштовні).

Для успішного налаштування послуги Інтернет Вам необхідно зробити такі кроки:

1.

Крок 1. Підключіть і налаштуйте обладнання

2.

Крок 2. Налаштуйте в операційній системі протокол TCP/IP

3.

Крок 3. Активація послуги

4.

Крок 4. Налаштування поштових клієнтів



1

Крок 1. Підключіть і налаштуйте обладнання

Підключіть та налаштуйте обладнання згідно з наведеною схемою (українською мовою / російською).

ADSL-модем — пристрій передавання даних по телефонній лінії між обладнанням оператора, що надає послуги, та комп’ютером абонента.

Сплітер — пристрій, призначений для розділення сигналу в телефонній лінії на два незалежних канали для передавання даних та голосу. Сплітер захищає телефонні апарати від високочастотних модемних сигналів, що передаються по телефонній лініії при використанні ADSL-технології. Це є невелика коробочка з трьома роз’ємами  типу RJ-11, які позначені як Line, Phone і Modem. Залежно від схеми підключення Вам можуть знадобитися додаткові мікрофільтри.

Мікрофільтр — пристрій, що встановлюється перед телефонними апаратами та призначений для їх захисту від високочастотних сигналів, що передаються по телефонній лінії при використанні ADSL-технології. Кількість мікрофільтрів, необхідних для встановлення, відповідає кількості встановлених у Вашому приміщенні телефонних апаратів, що підключені минаючи сплітер.


Налаштуйте рекомендований модем згідно з інструкцією.


до переліку

2

Крок 2. Налаштуйте в операційній системі протокол TCP/IP

Налаштуйте в операційній системі протокол TCP/IP:

Для отримання безперебійного та якісного сервісу доступу до Інтернету, будь ласка, використовуйте автоматичні налаштування для IP-адреси та DNS-серверів на високошвидкісному підключенні. Таким чином, всі заплановані зміни на мережі, що можуть проводитись для покращення сервісу, не вплинуть негативно на роботу послуги.


до переліку

3

Крок 3. Активація послуги

Активуйте послугу та оберіть свій тарифний план. Для цього слід перейти на сайт start.ukrtelecom.ua, підтвердити договір оферти та обрати тарифний план.

1

Для управління послугою необхідно зареєструватися на сайті my.ukrtelecom.ua, заповнивши всі поля реєстраційної форми, та авторизуватись.

Увага! У випадку, якщо Ви вже зареєстровані на сайті my.ukrtelecom.ua, введіть власні логін та пароль доступу до сайту.

Якщо забули логін чи пароль – телефонуйте до Контакт-центру за єдиним цілодобовим безкоштовним номером 0-800-506-800 (дзвінки з мережі ПАТ «Укртелеком» безкоштовні).

У Вас має бути кілька логінів та паролів: логін та пароль доступу до послуги Інтернет від Укртелеком (у форматі логін@dsl.ukrtel.net); логін та пароль доступу до сайту my.ukrtelecom.ua для можливості управління послугою.

У разі оформлення замовлення через сайт або оператора Контакт-центру логін та пароль доступу до послуги формується при здійсненні замовлення. При замовленні послуги через точки продажу послуг Укртелекому Ви отримаєте логін та пароль в реєстраційній картці, що додається до договору.

У разі придбання стартового пакету Інтернет Старт для здійснення підключення необхідно використовувати логін та пароль, що нанесені на зворотному боці картки під захисною скретч-смугою.

Увага! Не намагайтесь ввести на сайті my.ukrtelecom.ua логін та пароль, який Ви отримали для користування послугою Інтернет від Укртелеком


Вітаємо Вас з виконанням успішного підключення до мережі Інтернет!

Для вирішення будь-яких питань з підключення телефонуйте до Контакт-центру за єдиним цілодобовим номером 0-800-506-800 (дзвінки з мережі ПАТ «Укртелеком» безкоштовні).


до переліку

4

Крок 4. Налаштування поштових клієнтів

Якщо Ви користувач сервісу електронної пошти Укрпост, то для роботи з електронною поштою Ви можете налаштувати стандартні поштові клієнти (Microsoft Outlook, The Bat Mozilla Thunderbird 3.2 тощо). Налаштування необхідно здійснити відповідно до запропонованих параметрів.

Якщо Ви користувач іншої поштової системи (не Укрпост), то маєте можливість скористатися SMTP-сервером relay.ukrpost.ua. Для налаштування поштових клієнтів на роботу з SMTP сервером relay.ukrpost.ua, необхідно вказати такі параметри:

  • SMTP сервер вихідної пошти - «relay.ukrpost.ua»;
  • відключити опцію «SMTP авторизація»;
  • порт: SMTP – 25;
  • POP3 сервер вхідної пошти - POP3 сервер Вашої поштової системи*

* Інформацію про нього Ви можете дізнатись у поштових адміністраторів Вашої поштової системи.

У якості логіна/імені користувача вкажіть повне ім'я скриньки, включаючи домен, в полі «пароль» введіть пароль Вашої поштової скриньки.

Примітка:

1

SMTP сервер «relay.ukrpost.ua» не можуть використовувати клієнти, чиї поштові системи мають свій SMTP сервер (наприклад, mail.ru, gmail.com тощо);

2

з однієї адреси можна посилати не більше 250 листів на добу;

3

кількість одержувачів для одного листа не може перевищувати 30.


  • Налаштування поштового клієнта Microsoft Outlook Express (pdf)
  • Налаштування поштового клієнта The Bat (pdf)
  • Налаштування поштового клієнта Mozilla Thunderbird (pdf)
  • Налаштування поштового клієнта Mail.app для MacOS (pdf)


до переліку



Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Довідка за телефоном: 1-76 (по Києву)
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18