Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Відкритий доступ
Договірний доступ
Smart line
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Договір про надання телекомунікаційних послуг
Дата–Центр
Укрпост
Антивірусний захист
Wi-Fi для всіх
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

Дата–ЦентрПитання та відповідіВерсія для друку

П. Які технічні переваги Дата-Центру Укртелекому?

В. Електроживлення – 2 вводи 1 категорії надійності по 1МВт + дизель-генератор 1МВт; Прецизійне кондиціювання з фальш-підлогою 0.5м, Резервування кліматичної установки по схемі N+1; Підключення до мережі Укртелеком та Інтернет 2х10Гбіт/с, до мережі UA-IX – 10Гбіт/с, Система автоматичного газового пожежогасіння, Цілодобова охорона, Система контролю доступу, Система IP-відеоспостереження, Цілодобова технічна підтримка 24х7х365.

П. Які технічні вимоги до серверу для його розміщення у Дата-Центрі Укртелекому?

В. Корпус RackMount повинен бути підготовлений до монтажу в серверну шафу шириною 19 дюймів та бути заввишки не більше ніж Nx44.45мм разом з кріпленнями, де N – розмір корпусу в RU.

Сервери повинні бути укомплектовані телескопічними направляючими для монтажу в шафу шириною 19 дюймів монтажною глибиною не менш ніж 750мм.; живлення - 220B/50Гц, споживаний струм - не більше ніж 3А на один блок живлення; мережна карта Ethernet 100/1000 Base-TX.

Блок живлення та порти комутації серверу повинні знаходитись на задній стороні серверу, вентиляція корпусу серверу повинна здійснюватись забором холодного повітря з передньої стінки серверу та викидом гарячого повітря на задню стінку.

П. Чи обмежується закордонний трафік на Дата-Центрі Укртелекому? Чи фільтрується трафік?

В. Ні. Весь трафік необмежений. Трафік на сервери послуги апаратного хостингу не фільтрується (окрім випадку, коли замовлена послуга захисту інформації від зовнішніх атак (використання міжмережного екрану Дата-Центру зі стандартним набором правил)).

П. Який режим доступу до клієнтського серверу на Дата-Центрі?

В. На Дата-Центр допускаються авторизовані представники клієнта при наявності документа, що посвідчує особу та за умови попереднього попередження технічної підтримки по телефону 0-800-50 50 50 принаймі за півгодини. Представнику клієнта надається доступ в кімнату відвідувачів, обладнану комп’ютерами з доступом до Інтернет, телефоном та набором інструменту, куди виноситься обладнання клієнта. Доступ до автозалу, де розміщуються сервери замовників, для представників клієнтів заборонений.

П. Чи існує віддалений доступ до сервера на випадок його недосяжності та неможливості приїхати в Дата-Центр?

В. За запитом клієнта сервер підключається до IP KVM комутатора, та клієнту надаються облікові дані для входу. Таким чином, через веб-сайт ipkvm.dc.ukrtelecom.ua із спеціальним апплетом можна отримати віддалений доступ до консолі сервера, щоб, наприклад, зробити певні налаштування в BIOS тощо.

П. Яким чином можна протестувати ваші послуги?

В. Швидкість доступу можна протестувати за посиланням: speedtest.dc.ukrtelecom.ua. Послугу Веб-хостинг або Віртуальний Виділений Сервер можна протестувати на протязі 7 робочих днів БЕЗКОШТОВНО, звернувшись до групи продажу послуг за телефоном 0-800-50-50-50.

П. Чи є додаткова плата за спожиту серверами електроенергію?

В. Ні. Спожита електроенергія входить в абонентну плату.

П. Як здійснити оплату послуг Дата-Центру Укртелекому?

В. Ви можете сплатити рахунок за послуги Дата-Центру готівкою в пунктах продажу послуг Укртелекому, за адресою вул. Б. Хмельницького, 38 та Володимирська 10, або через банківські установи - безготівковим розрахунком.

П. Чи є можливість доукомплектовувати орендований сервер Дата-Центру?

В. Можливі зміни конфігурації серверів відповідно до вимог замовника. Ми можемо встановити додатково: модулі пам’яті, жорсткі диски, блоки живлення.

П. Як проводиться моніторинг обладнання, розміщеного в Дата-Центру Укртелекому?

В. По замовчуванню сервер клієнта ставиться на ICMP-моніторинг, кожні 2 хвилини перевіряється досяжність серверу. Є можливість моніторити досяжність http або smtp сервісу. За більш детальною інформацією звертайтесь до служби технічної підтримки за номером 0-800-50 50 50, 0-800-506-806.

П. Якщо з моїм сервером щось станеться, як я про це дізнаюсь?

В. Фахівці Дата-Центру забезпечують цілодобовий моніторинг роботи всього серверного парку, каналів зв’язку і систем життєзабезпечення. Обладнання, яке встановлене в автозалах, перебуває під постійним контролем автоматики та чергової зміни інженерів. У випадку виникнення порушень, змінний інженер згідно інструкції, погодженої з клієнтом, вживає заходів по усуненню проблем або несправності. Якщо ситуація виходить за рамки інструкції, тоді змінний інженер сповіщає клієнта про проблему телефоном, E-mail, SMS і т.ін. Також є можливість моніторингу серверів і сервісів клієнта з автоматичним повідомленням клієнта у випадку виникнення аварійних ситуацій за допомогою SMS або E-mail.

П. Чи можуть фахівці Дата-Центру допомогти встановити програмне забезпечення на наш сервер?

В. Фахівці Дата-Центру надають послуги додаткового адміністрування. До них належать:

  • Допомога по встановленню та початковому налагодженню програмного забезпечення замовника;
  • Цілодобовий моніторинг віддаленими мережними тестами працездатності серверу та програмного забезпечення.
  • Операційна система FreeBSD 6.х, 7.0 або Linux (Debian, FC, RH, Ubuntu) у базовій функціональності.

П. Як зареєструвати доменне ім’я?

В. 1. Ви самі обираєте доменне ім’я.

2. Перевіряєте чи воно вільне.

3. Реєструєте домен з нашою допомогою.

Послуга реєстрації передбачає:

  • реєстрацію доменного імені;
  • надання первинного та вторинного DNS-серверів.

П. Як отримати статистику трафіку мого сервера?

В. При підключенні серверу клієнтові надається картка споживача послуг Дата-Центру, де написані облікові дані для входу на сервер статистики, де можна передивитись статистику трафіку серверу.



Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18