Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Відкритий доступ
Договірний доступ
Smart line
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Договір про надання телекомунікаційних послуг
Дата–Центр
Укрпост
Антивірусний захист
Wi-Fi для всіх
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

Версія для друку

  • Помилка 404

    Сторінку не знайдено

Умовні скорочення:
П. – питання
В. – відповідь

1. Замовлення послуги

П. Я зареєструвався, але на моєму диску не бачу жодного файлу та каталогу.
В. При першому вході на послугу «Інтернет диск» жодних службових каталогів та файлів не створюється. Так, наприклад, каталог Trash, який є прообразом Кошика в ОС Windows, тобто службового каталогу, де зберігаються видалені файли, створюється одразу після видалення першого файлу/каталогу в екземплярі послуги «Інтернет диск».

П. Хочу замовити додатковий екземпляр послуги «Інтернет диск», як це зробити?
В. Для замовлення кожного додаткового екземпляра послуги «Інтернет диск» необхідна наявність активної поштової скриньки «Укрпост», адреса якої не використовується для входу на сервіс «Інтернет диск». Наприклад: якщо Ви бажаєте замовити 3 екземпляри послуги «Інтернет диск», то Вам необхідно мати 3 поштові скриньки «Укрпост». Якщо Ви бажаєте замовити послугу «Інтернет диск», але у Вас немає поштової скриньки «Укрпост», то замовлення додаткової поштової скриньки відбудеться автоматично.

П. Чи буде включено вартість поштової(их) скриньки(ок), яка була створена при замовленні послуги «Інтернет диск» та використовується для входу на послугу, до мого рахунка за послуги доступу до мережі Інтернет?
В. Ні, замовлення та обслуговування зазначених поштових скриньок є безкоштовним.

2. Використання послуги

П. Як підключити мережний диск до операційної системи комп’ютера?
В. Перелік необхідних дій для Вашої операційної системи зазначений в Інструкції користувача, розташовані у розділі «Налаштування» сайту самообслуговування користувачів.

П. Чи можу я завантажувати до послуги цілі папки, а не окремі файли?
В. Так, ця функція працює лише якщо Ви підключите екземпляр послуги «Інтернет диск» як мережний диск операційної системи комп’ютера. Див. відповідний пункт розділу «Питання та відповіді» сайту самообслуговування користувачів.

П. Чи можу я користуватись послугою в іншому місті, країні?
В. Доступ до послуги можливий з будь-якої точки світу. При цьому швидкість доступу до послуги буде обмежена тарифним планом провайдера, послуги якого Ви використовуєте для доступу до мережі Інтернет.

П. Я користуюся послугою на роботі, вдома та в інших місцях з доступом до мережі Інтернет. При цьому швидкість доступу до сервісу «Інтернет диск» суттєво відрізняється.
В. У рамках мережі ПАТ «Укртелеком» швидкість доступу до послуги «Інтернет диск» не обмежується та становить максимально можливу швидкість, яку дозволяє використовувати Ваша абонентська лінія. При доступі до послуги з мереж інших провайдерів швидкість доступу до послуги буде обмежена тарифним планом провайдера, послуги якого Ви використовуєте для доступу до мережі Інтернет.

П. Я замовив кілька екземплярів послуги «Інтернет диск». Чи можу я якимось чином синхронізувати дані на різних екземплярах послуги.
В. Синхронізацію даних можливо виконати в «ручному» режимі (самостійно порівнюючи параметри файлів та виконуючи операції з ними). Автоматизувати цей процес може програмне забезпечення від сторонніх виробників (наприклад GoodSync, http://www.goodsync.com/).
УВАГА! ПАТ «Укртелеком» не здійснює підтримку програмного забезпечення сторонніх виробників та не надає консультацій щодо його налаштування та користування ним.

П. Якщо мені не достатньо дискового простору на існуючому екземплярі послуги, як мені збільшити виділений дисковий простір?
В. У такому випадку достатньо змінити існуючий тарифний план послуги «Інтернет диск» на тарифний план з більшою квотою. При цьому вся інформація на диску зберігається.

П. Я не можу завантажити файл розміром більше ніж 2 Гб.
В. Це технічне обмеження технології .Net, на базі якої створено сервіс «Інтернет диск».

П. Я хочу змінити тарифний план послуги «Інтернет диск», що мені для цього треба зробити?
В. Ви повинні зайти на Вашу персональну сторінку на сайті самообслуговування споживачів, обрати відповідний екземпляр послуги «Інтернет диск» та змінити для нього тарифний план.

П. Якщо я хочу змінити план послуги «Інтернет диск» на тарифний план з меншою квотою, мої файли будуть збережені?
В. У випадку, коли користувач зменшує тариф таким чином, що зайнятий об’єм екземпляра послуги перевищує новий об’єм квоти, то користувач матиме лише обмежений функціонал послуги – можливість переглядати вже існуючі на послузі файли та папки, а також видаляти файли та папки. Створення нових, переміщення або збереження існуючих файлів та папок у такій ситуації буде недоступне користувачу. Для відновлення повного функціонала користувач може виконати такі дії: збільшити тарифний план або видалити файли таким чином, щоб загальний об’єм збережених файлів не перевищував квоти тарифного плану.

П. Як часто я можу змінювати тарифний план?
В. Мінімальний термін дії тарифних планів становить 30 календарних днів, отже змінити свій тарифний план Ви можете не раніше, ніж через вказаний вище термін.

П. Чи можу я відновити видалені файли?
В. Так, якщо зазначені файли розташовані в каталозі Trash. Файли, видалені з каталогу Trash, відновленню не підлягають.

П. Як мені очистити каталог Trash?
В. Для виконання зазначеної дії достатньо видалити каталог Trash, як будь-який інший звичайний каталог. При цьому весь вміст каталогу Trash буде також видалений із системи.
Повторно каталог Trash буде створено після видалення першого файлу/каталогу.

П. Де я можу переглянути свій пароль для входу на послугу?
В. Паролем для входу на послугу «Інтернет диск» є пароль до Вашої поштової скриньки «Укрпост», адресу якої Ви вказуєте як логін для входу на послугу. Наприклад: користувач, маючи поштову скриньку «Укрпост» з адресою: example@ukrpost.ua, зазначає її як логін для входу на послугу «Інтернет диск», а паролем для послуги «Інтернет диск» буде пароль до поштової скриньки example@ukrpost.ua.
При замовленні послуги в центрі обслуговування споживачів, працівник ПАТ «Укртелеком» повинен роздрукувати аутентифікаційні дані користувача (логін та пароль).
При замовленні послуги через сайт самообслуговування користувачів (my.ukrtelecom.ua) на формі замовлення послуги «Укрпост»/«Інтернет диск» Ви самі зазначаєте пароль для входу на послугу.
Якщо Ви забули пароль див. нижче.

П. Як відновити пароль для входу на послугу «Інтернет диск»?
В. Перейдіть до сайту послуги «Укрпост» (http://ukrpost.ua) та скористайтесь процедурою відновлення пароля на сайті. Змінивши пароль для доступу «Укрпост», Ви зміните пароль для доступу на послугу «Інтернет диск». Тобто для двох послуг використовуватиметься єдиний пароль.

П. Як змінити пароль для входу на послугу «Інтернет диск»?
В. Для цього необхідно увійти на сторінку послуги «Укрпост» (http://ukrpost.ua) , ввівши свій логін та пароль доступу до відповідної скриньки. Далі перейти в розділ «Налаштування» та змінити пароль. Змінивши пароль для доступу «Укрпост», Ви зміните пароль для доступу на послугу «Інтернет диск». Тобто для двох послуг використовуватиметься єдиний пароль.
УВАГА! Не забудьте зберегти зміни в розділі «Налаштування» послуги «Укрпост», для цього натисніть на кнопку «Зберегти» внизу сторінки.

П. Я давно не користувався послугою «Інтернет диск». Зайшовши востаннє, я не зміг знайти свої старі файли?
В. Якщо протягом останніх 6 місяців не було зафіксовано жодного входу на послугу «Інтернет диск», файли можуть бути автоматично видалені системою. Видалені файли відновленню не підлягають.

П. Чи можливо тимчасово заблокувати або призупинити користування послугою?
В. Функція блокування та призупинення послуги не передбачена.

П. Якщо на абонентській лінії ведуться ремонтні роботи, чи можу я користуватись послугою «Інтернет диск»?
В. Так, послуги Інтернет від Укртелеком та «Інтернет диск» жодним чином між собою не пов’язані, але в цьому випадку Вам можуть бути недоступні функції управління послугою із сайту самообслуговування користувачів. У такому випадку управління послугою можна виконати, звернувшись до відділення обслуговування споживачів.

П. Як мені відмовитись від користування послугою «Інтернет диск»?
В. Вам необхідно звернутися до відділення обслуговування споживачів та написати відповідну заяву.
УВАГА! У разі відмови від послуги Ви не зможете більше користуватись сервісом «Інтернет диск». Всі збережені файли користувача будуть видалені із системи.


Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18