Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Відкритий доступ
Договірний доступ
Smart line
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Договір про надання телекомунікаційних послуг
Дата–Центр
Укрпост
Антивірусний захист
Wi-Fi для всіх
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

Антивірусний захистПитання та відповідіВерсія для друку

1.Скільки часу потрібно для завантаження?
Тривалість завантаження залежить від швидкості Вашого з'єднання. Що стосується послуги «Антивірусний захист», розмір файлу програми установки складає близько 200 МБ. При тарифному плані, швидкість якого становить 1Мбіт/с, тривалість завантаження займе близько 12 хвилин.

2. Чи потрібно активувати програму негайно?
Тарифікація сервісу починається з моменту замовлення на сторінці самообслуговування сайту http://my.ukrtelecom.ua та отримання Ключа активації на електронну адресу. Відразу після отримання Абонентом ключа активації, тарифікація сервісу буде відбуватися згідно з тарифом. Тобто так, ключ активації в програмному забезпеченні «Антивірусний захист» потрібно активувати негайно після його отримання.

3. Проблеми оновлення
Перш за все впевніться, що комп'ютер підключений до Інтернету, та перевірте підключення до мережі і комп'ютер на наявність апаратних та програмних проблем.
Якщо після цього програмі «Антивірусний захист», як і раніше, не вдається завантажити оновлення, встановіть оновлення "вручну". Для цього завантажте файл з Антивірусними базами з сторінки Підтримка на сайті support.zillya.ua, блок "ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ", пункт "Zillya! Антивірусні бази", натиснувши на кнопку "Завантажити оновлення".
Після завершення завантаження файлу запустіть його подвійним натисненням миші та натисніть кнопку "Next" у вікні, що з'явиться. Після завершення встановлення баз з'явиться кнопка "Finish". Натисніть на неї. Це має оновити антивірусні базі програми «Zillya! Internet Security» і відновити функціонування програми у випадку її пошкодження.

4.Чи буде викликати конфлікт використання сервісу «Антивірусний захист» з Захисником Windows?
Конфліктів виникнути не повинно.
В процесі тестування програмного продукту «Zillya! Internet Security» спеціалістами Розробника на операційних системах сімейства Windows з включеним модулем Захисник ОС Windows конфліктів не виявлено.
Також відзначимо, що раніше користувачі також не повідомляли нас про конфлікт програмного продукту «Zillya! Internet Security» і модуля Захисник Windows. Враховуючи те, що продукти Розробника на ОС Windows спробували вже понад 4 млн. користувачів з різних країн світу, серед яких частина операційних систем з встановленим і включеним Захисником Windows, ми можемо стверджувати, що на даний момент конфліктів не виявлено.

5.Чи можна використовувати програмного продукту «Zillya! Internet Security» з іншими антивірусами?
Ні, це не рекомендується! Існує ряд причин, які обмежують можливість використання кількох антивірусних рішень на одному комп'ютері:
1) Антивірусні програми звертаються до одних і тих самих системних файлів під час роботи. Одночасне звернення до системних ресурсів може викликати конфлікти і / або сбої.
2) Деякі антивірусні продукти пропонують послугу сканування в режимі реального часу. Таке сканування вимагає істотного використання системних ресурсів. Ви можете відчувати значне зниження швидкодії комп'ютера.
3) У разі виявлення загрози модулі сканування файлів в режимі реального часу можуть звернутися до інфікованих файлам одночасно, що може привести до збою в функціонуванні самої операційної системи.
Таким чином, використовуючи 2 або більше антивірусних програмних рішень одночасно на 1 ПК, Ви можете нашкодити Вашій операційній системі більше, ніж це може принести користі. Саме тому не рекомендується використовувати інші антивірусні продукти, якщо ви вже користуєтеся сервісом «Антивірусний захист»

6. Видалення сервісу «Антивірусний захист»
УВАГА! При видаленні програми видаляються всі файли, поміщені на карантин, які можуть містити віруси, «шпигунські» або «троянські» програми. Ці файли не повинні залишитися на комп'ютері. Якщо якісь файли з карантину необхідно зберегти, відновіть їх та скопіюйте їх в ізольоване сховище, наприклад, на USB-накопичувач, перш ніж видаляти «Zillya! Internet Security»,.
Для видалення сервісу «Антивірусний захист» рекомендуємо Вам використовувати лише стандартні інструменти операційної системи Windows для видалення програм.
Ми рекомендуємо видаляти програми, натиснувши кнопку Пуск - Панель керування - Програми та компоненти / Установка та видалення програм / Видалення програм. В таблиці, яка побудується, необхідно обрати сервісу «Антивірусний захист» та натиснути праву кнопку миші - натиснути кнопку "Видалити".
7.Чи всі типи файлів сканує сервіс «Антивірусний захист»?
Так, сервіс «Антивірусний захист» може перевірити будь-який файл на комп'ютері на наявність загроз, так само як і пам'ять комп'ютера, USB - накопичувачі та повідомлення електронної пошти.

8. Що таке фішинг?
Фішинг - одна з форм шахрайства, спрямована на викрадення персональних даних. Наприклад, підроблений веб-сайт маскується під законний для того, щоб обдурити користувача і змусити його ввести ім'я, номери кредитних карт і інші конфіденційні дані. Потім злочинці можуть використовувати ці дані для крадіжки коштів з рахунку або здійснення покупок в Інтернеті.
Інший поширений вид фішингу починається з повідомлення електронної пошти з вимогою негайно вирішити проблему з банківським рахунком. Повідомлення виглядає як законне, однак містить посилання, що веде на шахрайський веб-сайт.
Злочинці також використовують чат (IRC) та інші служби миттєвих повідомлень для відправки небажаних файлів і посилань на фішинг-сайти, прихованих у динамічному вмісті (графічних зображеннях, адреси веб-сайтів і медіафайлів).

9.Що таке cookie?
Веб-сайти можуть тимчасово зберігати дані на комп'ютері користувача для його ідентифікації або зберігання налаштувань. Як правило, вони служать для збільшення зручності користування веб-сайтом, але можуть використовуватися для порушення конфіденційності. Об'єкти Cookie, що використовуються неправомірним чином, можуть виконувати роль «шпигунських» програм.
Примітка: Перш ніж видаляти що-небудь, вивчіть докладну інформацію про виявлення підозрілої «шпигунської» програми.

10.Що означає колір рамки вікна попередження?
Колір рамки вікна попередження, яке відображає сервіс «Антивірусний захист», означає серйозність загрози безпеки, про яку йде мова.
Червоний означає серйозну загрозу.
Жовтий означає попередження про проблему, в якій необхідно розібратися, а не негайну загрозу.
Блакитна рамка з'являється в повідомленнях про звичайні дії забезпечення безпеки.

11.Якщо брандмауер сервісу «Антивірусний захист» блокує програму?
Якщо сервіс «Антивірусний захист» блокує запуск або функціонування якої-небудь програми на Вашому комп'ютері, у надійності якої Ви впевнені, ми радимо Вам відкоригувати налаштування брандмауер сервісу «Антивірусний захист». Це займе не більше 5 хвилин Вашого часу. Отже, радимо Вам зробити наступне:
1) Відкрийте головне вікно програмного продукту «Zillya! Internet Security» (2 рази натиснувши лівою кнопкою миші на іконці «Zillya! Internet Security 3.0» у правому нижньому кутку робочого стола біля годинника, у "треї");

2) Перейдіть у вкладку "Брандмауер", розділ "Правила для додатків", кнопка Налаштувати;

3) У списку "Правила для додатків" знайдіть усі компоненти необхідної Вам програми та додатків, які необхідні для її коректного функціонування;

Змініть Дію навпроти кожного компоненту на "Дозволити усі з'єднання". Радимо просто змінити стан для кожного компоненту, обравши в "випадаючому списку" для нього стан "Дозволити усі з'єднання". Жодних інших кнопок натискати необхідності немає. Також радимо після реалізації цих дій перезавантажити програми, або повністю Ваш комп'ютер.

12. Навіщо відображаються повідомлення сервісу «Антивірусний захист» про автоматичне видалення або переміщення на карантин вірусу, «троянські» або «шпигунської» програми?
Програма «Zillya! Internet Security» відображає повідомлення після знешкодження «троянської» або «шпигунської» програми інформування користувача про застосовані до загрози дії та результат знешкодження загрози.

13. Як переконатися в тому, що комп'ютер знаходиться під захистом сервісу «Антивірусний захист»?
Щоб переконатися в тому, що Ваш комп'ютер знаходиться під захистом сервісу «Антивірусний захист», Ви можете проконтролювати наступні нижчезазначених індикатори.
Іконка "Z" в треї біля годинника на робочому столі. Статус "Захист в нормі" відображається при відкритті Головного вікна програми.
У Вас повинен відображатися цей статус, якщо на вашому комп'ютері встановлені останні оновлення. Захист від вірусів і програм-шпигунів, автоматичні оновлення, персональний брандмауер, захист від Інтернет-загроз, запобігання несанкціонованих змін та захист від спаму - всі ці функції включені на Вашому комп'ютері.

14. Чому я повинен витрачати кошти на антивірусний захист та у чому вигідність сервісу «Антивірусний захист»?
Замовляючи сервіс «Антивірусний захист» , Ви отримуєте захист комп’ютера від вірусів, не виходячи з дому. Немає необхідності витрачати значні кошти на придбання ліцензії на рік та переплачувати продавцям програмного забезпечення. Вам потрібно лише встановити антивірусний пакет та з легкістю користуватися і керувати послугою. Користуйтеся перевагами додаткового сервісу «Антивірусний захист» та отримайте надійний захист свого ПК лише за 15 грн./місяць.

15. Чи варто прочитати документацію щодо сервісу «Антивірусний захист»?
Так, варто. Прочитавши документацію можна здобути корисні знання по налаштуванні продукту, а також уникнути небажаних ситуацій.
Всі вищеописані питання в тому чи іншому вигляді розглядуються у документації (інструкції з користування).



Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18