Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Відкритий доступ
Договірний доступ
Всесвіт плюс
Smart line
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Дата–Центр
Укрпост
Антивірусний захист
Wi-Fi для всіх
Інтернет диск
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

Smart lineПитання та відповідіВерсія для друку

Що таке «SIP-телефонія»?

Це телефонний та відеозв’язок нового покоління, який працює за технологіями VoIP і SIP.

Де i як можна одержати доступ до послуги?

Для цього необхідно мати SIP-телефон та мати доступ до всесвітньої мережі Інтернет у будь-якому місці.

Правила набору номерів?

Діють національні правила набору номерів. Для дзвінків всередині мережі достатньо набрати останні 7 цифр номера абонента.

Для дзвінків всередині країни:

  • 0
  • КОД  МІСТА (або оператора);
  • НОМЕР ТЕЛЕФОНУ АБОНЕНТА, якого викликаєте.

Порядок набору для міжнародних викликів

Для здійснення міжнародного виклику необхідно набирати префікс «0-0», код країни, код міста та номер телефону абонента.

  • 00
  • КОД КРАЇНИ;
  • КОД МІСТА;
  • НОМЕР ТЕЛЕФОНУ АБОНЕНТА, якого викликаєте.

Які програмні, або апаратні продукти можна використовувати, для отримання послуги?

Наразі протестовані і рекомендовані до використання: X-Lite, Fring. Але Ви можете спробувати і інші телефони, які надаються виробниками VoIP обладнання.

Я забув пароль до свого SIP-телефону, що робити?

Пароль Ви маєте можливість змінити самостійно за допомогою системи самообслуговування, або звернувшись до  Центру (цеху) телекомунікаційних послуг вашого міста чи району.

Які кодеки підтримуються?

При дзвінках абонентів послуги на фіксовані та мобільні мережі підтримуються такі кодеки: G711 aLaw, G729, G723. При дзвінках між абонентами послуги, може бути використаний будь-який кодек, що присутній у телефонах обох користувачів.

Яка швидкість доступу до мережі Інтернет потрібна для користування послугою?

Це насамперед залежить від кодеку який використовується у даний момент. При дзвінках на звичайні телефони необхідна полоса пропускання не менше 128 Кбіт/с UP/DOWN. При використанні відео телефонії не менше – 384 Кбіт/с UP/DOWN(швидкість відеопотоку). При використанні послуги конференцій, вимоги до швидкості подвоюються.

Чи займається полоса пропускання доступу до мережі Інтернет за обраним тарифним планом послуги Інтернет від Укртелеком?

Ні, за умови достатньої швидкості на лінії*.

*Для абонентів Києва, обласних центрів, Сімферополя та Севастополя.

Погана якість зв’язку, що робити?

Перевірити чи достатня швидкість доступу до мережі Інтернет. Відключити інші сервіси, що потребують доступ до мережі Інтернет. Перевірити налаштування. Перевірити налаштування мережевого екрану.

Я не чую свого співрозмовника, або він не чує мене, що робити?

Перевірити налаштування телефону. Можливо при встановленні зв’язку телефони не знайшли однакового аудіо кодеку, перевірте наявність якнайменш G711 aLaw на обох телефонах. Перевірити налаштування мережевого екрану.

Телефон не може зареєструватися в системі, що робити?

Перевірити налаштування профілю користувача у телефоні. Можливо не вірно вказані: ім’я, або пароль. Якщо в цей момент ви користуєтесь послугами іншого провайдера Інтернет, уточніть, чи не заблокована можливість дзвінків за допомогою SIP-телефонії. Перевірити налаштування мережевого екрану.

Скільки одночасно телефонів можна зареєструвати?

Дозволяється зареєструвати до трьох телефонів одночасно.

Скільки одночасно дзвінків можна зробити з одного телефону?

Одночасно можна зробити до двох дзвінків.

Як подзвонити на номери  екстрених служб?

Наразі подзвонити на номери екстрених служб Ви можете тільки з телефонів місцевого телефонного зв’язку.

Як відмовитись від отримання послуги «Інтернет телефон»?

Необхідно звернутися до Центру (цеху) телекомунікаційних послуг вашого міста чи району.

Вкрали пароль, як заблокувати отримання послуги, або змінити пароль?

Є кілька варіантів:

1

Пароль Ви маєте можливість змінити самостійно за допомогою системи самообслуговування;

2

За допомогою сайту технічних параметрів;

3

Звернувшись до Центру (цеху) телекомунікаційних послуг вашого міста чи району;

Чи можна користуватися послугою Інтернет телефон використовуючи підключення до мережі Інтернет іншого провайдера?

Так, але необхідно уточнити, чи не заблокована можливість дзвінків за допомогою SIP-телефонії вашим провайдером.



Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18