Мій Укртелеком
ІнформаціяКарта сайтуЗворотний зв'язок
Головна сторінка
Відкритий доступ
Договірний доступ
Smart line
Інтернет від Укртелеком
Інтерактивне TV
Оптичний Інтернет
Договір про надання телекомунікаційних послуг
Дата–Центр
Укрпост
Антивірусний захист
Wi-Fi для всіх
Інтернет диск
Спеціальні пропозиції


Забули пароль?


Реєстрація

Статистика - просто

Відкритий доступПитання та відповідіВерсія для друку

Сторінка 1>

1.

Що таке Відкритий доступ?

2.

Що таке публічний договір?

3.

А що, власне кажучи, є настільки корисного в Інтернеті, заради чого варто до нього підключитись?

4.

Я встановив з'єднання за номером Відкритого доступу, але опиняюсь на одному і тому ж сайті Укртелекому і більше нікуди не маю доступу?

5.

Я телефоную модемом на номер Відкритого доступу, але з'єднання не відбувається. В чому причина?



1

Що таке Відкритий доступ?

Відкритий доступ — це оновлення добре відомої абонентам Укртелекому послуги безпарольного доступу до Інтернет через модем по телефонній мережі.Відкритий доступ відрізняється від звичного безпарольного доступу новітніми серверами, великою кількістю вхідних ліній, новими договірними умовами для абонентів та наявністю цілодобової технічної підтримки, до якої ви будь-якої миті можете зателефонувати.Відкритий доступ надається згідно з публічним договором та без спеціальної реєстрації індивідуальних реквізитів користувача (ім'я, пароль). Тарифікація відбувається відповідно до номера телефону, з якого надійшов виклик.Якщо у вас є комп'ютер та модем, ви маєте можливість вийти в Інтернет просто набравши відповідний номер і за мить ви у мережі.


до переліку

2

Що таке публічний договір?

Згідно з новим Господарським кодексом України, публічний договір — це угода, текст якої відкрито опублікований, а угода доступна до укладення всім бажаючим. Крім того, договори можуть укладатися не тільки письмово, а й в інший спосіб — наприклад, усно. Таким чином, в момент, коли ви натискаєте кнопку «ЗГОДЕН» на веб-сторінці Відкритого доступу, ви фактично укладаєте з Укртелекомом господарський договір про надання послуг Відкритого доступу, відповідно до якого Укртелеком зобов'язується надавати вам послуги доступу до Інтернету, а ви зобов'язуєтесь своєчасно оплачувати виставлені за них рахунки.


до переліку

3

А що, власне кажучи, є настільки корисного в Інтернеті, заради чого варто до нього підключитись?

Інтернетом у всьому світі користується кількасот мільйонів людей, це всесвітня інформаційна система, в якій кожен може віднайти щось цікаве особисто йому; в Інтернеті можна знайти новини, розважальну, ділову інформацію, його використовують для освіти та безлічі інших речей. Перелічити всі можливості Інтернету неможливо — спробуйте ним скористатися і знайти цікаве саме для вас. Сподіваємось, вам сподобається.


до переліку

4

Я встановив з'єднання за номером Відкритого доступу, але опиняюсь на одному і тому ж сайті Укртелекому і більше нікуди не маю доступу?

Вам слід знайти посилання «активація доступу» на цій сторінці. До того, як ви активуєте Відкритий доступ і натиснете кнопку «ЗГОДЕН» під публічним договором, що його пропонує Укртелеком, ви завжди будете потрапляти на одну й ту саму сторінку, оскільки послугу для вашого телефонного номера ще не активовано.


до переліку

5

Я телефоную модемом на номер Відкритого доступу, але з'єднання не відбувається. В чому причина?

Перш за все, перевірте — з якого саме номера ви телефонуєте. Відкритий доступ надається тільки абонентам Укртелекому; якщо ви телефонуєте з мобільного номера або з телефона іншого оператора, Відкритий доступ буде недоступний. Це пов'язано з тим, що оплата послуг Відкритого доступу здійснюється виключно за рахунками, які Укртелеком виставляє своїм абонентам. Якщо ви — не абонент Укртелекому, можна скористатись послугами Інтернету, які Укртелеком надає за контрактом або за виділеною лінією. Якщо ж ви впевнені, що у за вашого боку все зроблено правильно, зверніться до служби підтримки за телефоном 0-800-506-800. Можливо, вам перешкоджають якісь технічні проблеми, які ми зможемо виправити, знаючи ваш номер телефону.


до переліку



Всі права на розповсюдження інформації з сайту належать ПАТ "Укртелеком"
Політика конфіденційності ПАТ "Укртелеком"
ПАТ "Укртелеком"
Контакт-центр: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18